Σε επιστράτευση των εργαζομένων σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς και επίταξη των μέσων μεταφοράς προχωρά η κυβέρνηση, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης. Δεν υποχωρούν οι εργαζόμενοι μπροστά στον αυταρχισμό. Οι εργαζόμενοι του Μετρό έχουν κλείσει τις εισόδους και περιφρουρούν το χώρο. Πρωτοβάθμια σωματεία και συνδικαλιστές, πρωτοβουλίες και πολιτικές οργανώσεις, αρκετός κόσμος παρά τη δυνατή βροχή, βρίσκονται από νωρίς και εξακολουθούν να πηγαίνουν για συμπαράσταση στο αμαξοστάσιο του μετρό στα Σεπόλια.
Ήδη έχουν αποφασιστεί:
Για σήμερα, παρατείνεται μέχρι τη λήξη της βάρδιας η στάση εργασίας των εργαζομένων σε ΗΣΑΠ, Τραμ και Τρόλεϊ όπως αποφάσισαν οι εργαζόμενοι σε αυτά. Το απόγευμα θα επανακαθορίσουν τη στάση τους.
24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες μέχρι και τη Δευτέρα αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στα μπλε λεωφορεία.
Την κήρυξη 24ωρης Παναττικής απεργίας για αύριο Παρασκευή στον Προαστιακό, αποφάσισαν σε έκτακτη συνεδρίασή τους σήμερα οι εργαζόμενοι.
Σε 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες από το Σάββατο μέχρι και τη Δευτέρα θα προχωρήσουν οι εργαζόμενοι σε ΟΣΕ και Προαστιακό.
Την προκήρυξη παναττικής πανεργατικής στάσης εργασίας για αύριο, Παρασκευή, καθώς και την προκήρυξη 24ωρης απεργίας για τους εργαζομένους της ΣΤΑΣΥ ανακοίνωσε το Εργατικό Κέντρο Αθηνών.
Η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας, Παναγιώτα Φάκου απέστειλε στην κρατική ασφάλεια τα αποσπάσματα των δικαστικών αποφάσεων με τις οποίες κρίθηκαν παράνομες οι κινητοποιήσεις, ενώ παράλληλα απαγορεύτηκε η συνέχιση τους. Σύμφωνα με την εντολή της εισαγγελίας, θα πρέπει να εφαρμοστεί η αυτόφωρη διαδικασία για τους απεργούς, εφόσον παραβιάζουν τις δικαστικές αποφάσεις, οπότε και κινδυνεύουν με σύλληψη και παραπομπή στο Αυτόφωρο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

2 σχόλια:
καλά ρε σύντροφοι,είναι δυνατόν να μην έχει συνταχθεί ακόμα ανακοίνωση της ΠΑΑΣ?Περιμένετε μήπως να τελειώσει η απεργία για να βγάλετε?
Είδες τι κακοί που είμαστε.
Δημοσίευση σχολίου